نحوه خرید

لطفا در انتخاب کالا دقت نمایید ، کلیه توضیحات محصولات به صورت کامل ذکر شده است.

مرحله 1 : ثبت نام

از منو پاورقی سایت گزینه ثبت نام/ورود را در موبایل 

و آیکن (شمایل) آدمک در کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ

انتخاب کنید و پس از ورد به صفحه زیر ، با وارد کردن اطلاعات خود ، ثبت نام خود را نهایی کنید و مجدد با شماره تماس وارد کرده ، وارد سایت شوید. (ورود ایمیل الزامی نمی باشد)

*** درنظر داشته باشید که بدون ثبت نام در سایت قادر به خرید نمی باشید.

مرحله 2 : انتخاب محصول

محصول مورد نظر خود را از نوار جستجوی بالای صفحه ، ویا دسته بندی محصولات ، پیدا کرده و وارد صفحه محصول شوید.

 

  1. برخی از محصولات قابل سفارشی سازی هستند لطفا ابتدا گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید . اگر این گزینه در دسترس نبود ، محصول تنها با مشخصات ذکرشده قابل خرید می باشد.
  2. پس از مشخص کردن تعداد سفارش خود از یک محصول ، دکمه افزودن به سبد خرید را کلیک نمایید تا به سبد خرید و یا صفحه تسویه حساب منتقل شوید.
  3. اگر قیمت پایین تر سراغ داشتید روی این دکمه کلیک نمایید.
مرحله 3 : سبد خرید و تسویه حساب

پس از اضافه نمودن محصولات مورد نظر خود ، پنجره ای برای بازنگری سفارش و یا تسویه حساب سبد خرید شما باز خواهد شد.

  1. برای دیدن سبد خرید و مدیریت محصولات انتخاب شده کلیک نمایید.
  2. برای رفتن به صفحه تسویه حساب کلیک نمایید.
مرحله 1 : ورود اطلاعات

جهت پرداخت ، ابتدا باید مشخصات کامل خود شامل نام ، نام خانوادگی ، شماره موبایل ، آدرس کامل و دقیق پستی و کدپستی خود را وارد نمایید.

نکته 1 : اگر شهر شما در بین شهرهای انتخابی نبود ، به آن معنی نیست که به آن شهر ارسال نداریم ، لطفا نزدیک ترین شهر به خود را انتخاب نمایید و در کادر آدرس خیابان ، شهر اصلی خود را وارد نمایید؛ در انتهای آدرس ، یک کادر به نام توضیحات سفارش قرارداده شده، یک یادداشت برای یادآوری ما بگذارید.

نکته 2 : ورود کدپستی دقیق و صحیح برای مرسوله های پستی و تیپاکس الزامی و برای مابقی سفارشات ، هر عدد 10 رقمی قابل قبول می باشد. – مسئولیت صحت کدپستی اعلامی بر عهده خود مشتری می باشد.

نکته 3 : جهت حمل و نقل به یک آدرس متفاوت ، با زدن تیک مربوطه می توانید آدرس دیگری را بجای آدرس اصلی خودتان وارد نمایید.

مرحله 2 : انتخاب نحوه ارسال

نحوه ارسال بر اساس شهر انتخاب شده به شما نمایش داده میشود ، لطفا در انتخاب شهر خود دقت لازم را بفرمایید.

نکته 1 : مارت الکتریک می تواند شیوه ارسال کالا را بر اساس سفارش مشتری و شرایط محصول با هماهنگی قبلی با مشتری تغییر دهد.

نکته 2 : در شهر تهران ، 2 گزینه پیک وجود دارد ، اول پیک فوری که پیک همکار مجموعه مارت الکتریک ارسال را انجام می دهد و دوم بر اساس نرخ بندی الوپیک باتوجه به ساعت و مکان مقصد محاسبه و در محل زمان تحویل کالا توسط کارمند الوپیک دریافت می گردد.

نکته 3 : کلیه سفارشات در هر شهری و هر شیوه ارسالی ، از ساعت 12 ظهر روز قبل تا ساعت 12 ظهر امروز ، در روز جاری و از ساعت 13 شروع به ارسال و تحویل به سیستم حمل و نقل بار (پیک ، پست ، تیپاکس و یا باربری) خواهد شد. لذا توجه داشته باشید که سفارشات بعد از ساعت 12 امروز ، روز بعد ارسال خواهد شد.

نکته 4 : مجموعه مارت الکتریک با عرض پوزش به هیچ عنوان تسویه در محل ندارد (عدم نیاز به دستگاه کارتخوان) و قبل از ارسال بار یا از طریق سایت و یا از طریق واتس آپ ثبت سفارش انجام و مبلغ از طریق خرید از درگاههای پرداخت اینترنتی و یا واریز به کارت مدیر مجموعه دریافت می گردد.

نکته 5 : کلیه درگاههای پرداخت وب سایت مارت الکتریک ، از طریق مراجع ذی صلاح رسد شده و مورد بازرسی قرار می گیرد لذا اطلاعات شما مشتریان گرامی نزد سیستم بانکی مورد تأیید بانک مرکزی جمهوری اسلامی محفوظ خواهد بود.

مرحله 3 : پرداخت صورتحساب

برای پرداخت صورتحساب ، کافی است یکی از گزینه های درگاه پرداخت را از بین درگاه پرداخت امن زرین پال و یا درگاه پرداخت سپهر (بانک صادرات) را انتخاب نمایید و در انتها دکمه پرداخت را کلیک نمایید.

نکته 1 : قبل از خرید ، باید شرایط و مقررات سایت را بپذیرید بعد روی دکمه پرداخت کلیک نمایید.

نکته 2 : قبل از خرید ، حتما شرایط و مقررات وب سایت مارت الکتریک را با دقت مطالعه فرمایید ، لذا درصورت عدم آگاهی از شرایط و مقررات سایت ، مسئولیت مشکلات احتمالی به عهده خود مشتری خواهد بود.

*** پس از کلیک روی دکمه پرداخت ، شما به صفحه پرداخت درگاه اینترنتی هدایت خواهید شد.

من چه کالاهایی را می توانم بازگردانم؟

شما مشتریان گرامی مارت الکتریک ، کلیه کالاهای به فروش رفته چه از روی سایت ، چه تماس واتس آپ و چه فروش تلفنی را می توانید طی حداکثر 72 ساعت ، بازگردانید.

شرایط بازگردانی کالا چیست؟

بازگردانی کالا در مجموعه مارت الکتریک ، شرایط خاص خود را دارد:

  1. کالای تحویل گرفته شده ، دارای شکستگی ، دفرمه و تحت هیچ شرایطی روشن نشود و یا کارایی نداشته باشد.
  2. آثار شکستگی در حین حمل و نقل و ارسال توسط هر نوع سیستم ارسال بار ، بر عهده شرکت ارائه دهنده خدمات ارسال بار می باشد و مارت الکتریک در این مورد هیچ گونه تعهدی نمی دهد.
  3. تعویض کالا با یک مدل دیگر از همان محصول : با هماهنگی واحد فروش ، و در عین حال عدم استفاده و بکارگیری دستگاه در مدار برق ، تست و هرگونه فعالیتی که باعث اطلاق جنس کارکرده شود ، قابل تعویض می باشد ، لازم به ذکر است که اگر محصولی دارای کارتن باشد ، کارتن نیز نباید شرایظش تغییری کرده باشد.
ارسال رایگان ، دریافت در همان روز و ...
  • خوشبختانه مارت الکتریک دارای سابقه درخشانی در دادن تخفیفات رقابتی به مشتریان عزیز می باشد. لذا از این رو شوربختانه، قادر به ارسال رایگان تحت هیچ شرایطی نخواهیم بود.
  • امکان دریافت در همان روز ، یکی از مواردی است که تنها در شهر تهران و کرج برای برخی از محصولات وجود دارد. در صورت بالا بودن تعداد سفارشات ، پیشاپیش از هر گونه اختلال در امر ارسال و دریافت مرسوله از شما مشتری گرامی پوزش میطلبیم.

درصورت کنجکاوی و سوالات بیشتر 

لطفا با ما در تماس باشید.

تماس با ما