برای خرید فن و هواکش دمنده ، حتما این نوشته را تا انتها بخوانید.

تاریخچه شرکت صنعتی دمنده

بگذارید ابتدا یک نکته خیلی مهم رو بگوییم . اینکه هیچ کسب و کاری بدون یک سری پارامتر های مهم رشد نمیکنه ، بدون رعایت اصول محصول با کیفیت تولید نمی کند و یک شبه رشد نمی کند. تمام کسب و کارهای بزرگ پشتشان آدم‌هایی هستند که بالاخره یک روزی از صفر شروع کردند. تمام کسب و کارهای پر رونق و با کیفیتی که امروز در کل دنیا شما می‌بینید ، همه و همه کسب و کار هایی هستند که یک روزی فقط یک ایده بودند؛ اما تصمیم گرفتند که بر روی ایده ی خود تمرکز کنند و آنرا اجرا کنند. تصمیم گرفتند که فقط بر روی خودشان و برندشان سرمایه گذاری کنند. فقط یک چیز در همه اونها مشترک هست ، تلاش و درس گرفتن از شکست.

هر کسب و کاری در هر مرحله ای شکست خورده ، درس گرفته و به راهش ادامه داده. هیچ میانبری وجود ندارد ، اگر امروز ایده ای دارید ، آرزو و رویایی دارید ، فقط روی آن تمرکز کنید و تمام تلاشتان رو بکنید که به آن چیزی که می خواهید برسید.

برای دریافت لیست قیمت محصولات دمنده کلیک نمایید.

دمنده یکی از همین داستان ها را دارد. زمانی که بچه ای 13 ساله بدلیل مشکلات مالی ، زندگی نوجوانی و تحصیل خود را رها می کند و به دنبال کسب درآمد میرود ، فقط یک چیز در سر دارد ، آن هم اینکه مشکلات نسل بعدی خودش را مرتفع کند.

برند دمنده در سال ۱۳۴۶ در محله پامنار تهران متولد شد. پنجاه و چهار سال عمر داره و بنیانگذارش حاج آقا احمد بستانچی ، که تو همون محله های پایین شهر از سن ۱۳ سالگی به خاطر مشکلات مالی، شروع کرد به کار کرد.

تنها فرقی که تمام کارآفرینان بزرگ و موفق ایران با بقیه کسانی که از سن کم به خاطر مشکلات مالی شروع به کار کردند، این است که آنها میخواستند بزرگ بشوند، رشد کنن، میخواستند یک دردی را از جامعه خودشان، از مردم خودشان، درمان کنند. می خواستند که آینده نسل بعدی مشکلاتی که خودشان در زندگی داشتند رو دیگه نداشته باشند، و فقط ذهنشان را متمرکز یک مشکل کردند. ” میخواستند که دنیا جای بهتری برای زندگی کردن باشد ” . به این که به دنبال صد نوع کار مختلف نروند که در هیچکدامشان موفق باشند. آنها ثروتمند نبودند، اما ذهن ثروتمند داشتند. هیچ وقت به دنبال به دست آوردن پول زیاد نبودند ، به دنبال به دست آوردن ثروت بودند.

اساسی ترین راهکار برای رفع بوی بد توالت

معرفی کارخانه فن و هواکش دمنده

برای همین هم الان در حال حاضر برند صنعتی دمنده با تنوع بیش از 150 مدل فن خانگی ، صنعتی و تاسیساتی بزرگ ترین و با کیفیت ترین کارخانه تولید هواکش و فن در ایران هستش که حدود 800 نفر تو این شرکت مشغول فعالیت هستند. این برند در خاورمیانه واقعاً برند درجه یک و با کیفیت هستش. تمام تلاش برند دمنده در راه آبادانی ایران عزیز و با شعار هوای سالم ، تلاش کرده که بهترین و با کیفیت ترین محصولات تهویه مطبوع خودش را در اختیار مردم عزیز قرار بده ، تا هوای سالم را در محیط خودشان داشته باشند.

گواهینامه های محصولات دمنده

برند دمنده برای این که جایگاه خودش را در کشور و در بازارهای صادراتی در گروه هواکش ها و فن های خانگی ، صنعتی و تاسیساتی تثبیت کند، یکی از پیشرفته ترین مراکز R&D یعنی تحقیق و توسعه ی فن در خاورمیانه را راه اندازی کرده و با پشتوانه کارشناسان تحصیلکرده و متخصص این حوزه، تمامی طراحی های فن ها و هواکش های خودش رو تست و تولید میکند. به جرات می توان گفت که طراحی محصولات شرکت دمنده دارای تکنولوژی روز دنیا هست و با طراحی دقیق و به روز خودش تمام تلاششان را کرده اند تا محصولات جدید و با کیفیت بالا منطبق بر نیاز روز مشتریان به بازار ارائه کنند.

همانطور که در قبل گفتیم ، دمنده در راستای تحقق رضایتمندی مشتریان خودش کیفیت تمامی محصولاتش را به دلیل احترام به مشتریان، مرهون یکسری تست ها و آزمایش ها هستش و این تست ها و آزمایش ها باعث شده که گواهینامه های مختلفی از جمله CE اتحادیه اروپا و ایزو ۹۰۰۱ (ISO 9001) ، ایزو ۱۴۰۰۱ (ISO 14001) و ایزو ۱۰۰۰۲ (ISO 10002) ، رو کسب کنه و گواهینامه رضایت مشتری ایزو ۱۰۰۰۴ (ISO 10004) رو هم از مرکز تحقیقات مسکن و ساختمان کشور بگیرد.

گارانتی محصولات دمنده

با توجه به همین مستندات و گواهینامه ها و تاییدیه هایی که شرکت دمنده دریافت کرده در راستای تکریم مشتری های خودش تلاش کرده که بهترین و با کیفیت ترین خدمات پس از فروش رو ارائه بکنه در همین راستا کلیه محصولات شرکت دمنده، اعم از محصولات خانگی ، تاسیساتی و صنعتی شرکت دمنده دارای گارانتی ۱۸ ماهه هستند.

به استناد همین ضمانت نامه، کالای مذکور برای مدت ۱۸ ماه از تاریخ مندرج در روی خود محصول جدای از نحوه خریداری شدنش – چه از طریق نمایندگی ها چه شبکه فروش – توسط شرکت دمنده ضمانت میشه و شامل ۵ سال پشتیبانی قطعات هستش.

چرا محصولات دمنده را باید از مارت الکتریک خرید؟

وب سایت مارت الکتریک مفتخر است که کلیه محصولات دمنده را با همین گارانتی از زمان فروش ، یعنی از تاریخ ثبت سفارش، بمدت ۱۸ ماه گارانتی کرده و تضمین میده بعد از این تاریخ یعنی بدون در نظر گرفتن تاریخ تولید محصول، این محصولات را به شما عزیزان ارائه کند.

  • تاریخ شروع گارانتی از زمان ساخت محصول هستش که زمانی که در شبکه فروش قرار میگیره از لحظه ای هست که شما مشتری عزیز این محصول رو خریداری میکنید.

مواردی که شامل ضمانت نامه نمی شود

  • موارد زیر مشمول ضمانت نامه نمی گردد :
    1. نقص فنی به علت استفاده یا نصب نادرست.
    2. نصب اشتباه توسط فروشنده یا نصاب .
    3. نقص فنـی به دلیل عـدم توجه در نظافـت محصول و یا خیس شدن آن .
    4. هر گونه خرابی های فنی ناشی از ضربه، نوسانات برق، آب، آتش و عملکرد اشخاص غیر مسئول
    5. در صورت عدم تطابق شماره سریال ضمانت نامه با شماره سریال دستگاه یا مخدوش بودن آن ضمانت نامه فاقد اعتبار خواهد بود.
    6. هر گونه شکستگی یا ضربه در هنـگام حمل دستگاه توسط خریدار، شامـل خدمات گارانتی نمی شود .
    7. استفاده از الکتروموتور در فضای قابل اشتعال یا دارای بخارات و گازهای مضر یا محیطی که با درجه حفاظت الکتروموتور (*IP) مطابقت نداشته باشد .

طریقه نگهداری و محافظت از دستگاه

  1. در صورت نصب هواکش در داخل کانال و یا لوله از پس نزدن هوا به داخل اطمینان حاصل نمایید.
  2. برای تمیز کردن هواکش می بایست پس از خاموش کردن دستگاه و اطمینان از قطع بودن منبع تغذیه اقدام به نظافت سطح خارجی هواکش از هرگونه گرد و غبار نمود.
  3. این کار بهتر است با دستمال پارچه ای نرم و نم دار انجام پذیرد و بعد از نظافت ، ترجیحاً با دستمال خشک ، محصول پاک و خشک گردد.
  4. این دستگاه می بایست در محل هایی که دارای برق گیر ( ارت ) می باشد استفاده شود.
  5. حداقل ارتفاع مجاز محل نصب ، تا زیر پروانه 3/2 متر می باشد.
  6. در مسیر سیم کشی ثابت از کلید قطع تمام قطب استفاده شود.
  7. استفاده از این دستگاه توسط کودکان و افراد با ناتوانی فیزیکی ، حسی یا عقلی ، یا افراد بی تجربه و ناآگاه غیر مجاز می باشد و استفاده از دستگاه می بایست با نظارت و حضور سرپرست مسئول در قبال رعایت موارد ایمنی صورت پذیرد .
فن بین کانالی دمنده ضد آب

نحوه نصب دستگاه

  • نکته حائز اهمیت نصب دستگاه این هست که دستگاه حتما باید توسط افراد متخصص نصب گردد ، اما با رعایت اصول ایمنی، تنها محصولات تکفاز را بر اساس راهنمای داخل محصول و یا مشاوره رایگان با پشتیبان فنی وب سایت مارت الکتریک می توانید نصب نمایید.
  • نحوه اتصال سیم ها در هواکش های تکفاز :
    1. زرد و سبز : اتصال به سیم ارت ( به منظور حفاظت افراد و دستگاه ها از اتصال به بدنه )
    2. سیم های خروجی رنگی : اتصال به سیم از و نول ( اتصال به برق شهری )

* درجه حفاظت یا IP محصولات چیست و چه مفهومی دارد؟

** نکته : لطفاً برای نصب هواکش های سه فاز هماهنگی لازم با نصاب مرتبط به عمل آورید.

برای دریافت لیست قیمت محصولات دمنده کلیک نمایید.

برای دریافت مقاله ” چرا باید هواکش و فن دمنده خرید؟ ” کلیک نمایید

دیدگاهتان را بنویسید